Pokud služba nebyla poskytnuta v dohodnutém rozsahu nebo kvalitě (např. organizační chyba, zrušení akce ze strany provozovatele), má zákazník nárok na:
náhradní termín,
přiměřenou slevu,
nebo vrácení celé/části zaplacené částky.
Reklamaci je nutné uplatnit do 5 pracovních dnů od konání služby – e-mailem na: info@obrazium.cz
Zákazník může bezplatně zrušit rezervaci nejpozději 24 hodin předem – nabídneme náhradní termín nebo vrácení peněz.
Při zrušení méně než 24 hodin předem účtujeme storno poplatek 100 % z ceny rezervace.
Pokud se zákazník bez omluvy nedostaví, rezervace propadá bez nároku na náhradu.
Ve výjimečných případech (např. nemoc) je možné domluvit se individuálně.
Zboží zakoupené přes e-shop je možné reklamovat dle zákonných podmínek (např. vadný produkt, nefunkční kód).
Vrácení bez udání důvodu do 14 dnů je možné pouze u nevyužitých dárkových poukazů zakoupených online.
Platnost dárkového poukazu je 6 měsíců od data vystavení (není-li uvedeno jinak). Po uplynutí této doby poukaz propadá bez nároku na náhradu či vrácení peněz.
Prodloužení platnosti není automatické, ale je možné na základě včasné individuální žádosti před vypršením platnosti – ozvěte se nám a rádi se domluvíme.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění.
O způsobu vyřízení vás budeme informovat e-mailem.
Poskytovatelem online platebních služeb je společnost Comgate, a.s.
V případě dotazů nebo reklamací plateb přes platební bránu se můžete obrátit na:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Provozovatel:
Obrázium s.r.o.
IČO: 23063149
Sídlo: Radniční 133/1,
České Budějovice 1, 370 01
Adresa ateliéru:
Kněžská 30/32,
České Budějovice
Kontakt:
Telefon: 773 467 219
E-mail: info@obrazium.cz
Obrázium s.r.o. nabízí výtvarné zážitkové workshopy, včetně pronájmu tvořivého prostoru (kulatý stůl, velká stěna), zapůjčení ochranných pomůcek, a také prodej dárkových poukazů pro jednotlivce i skupiny.
Rezervace se provádí přes rezervační systém online.
Při rezervaci zákazník hradí zálohovou část ceny (rezervační poplatek) za zajištění termínu.
Zbytek ceny se doplácí na místě podle zvoleného plátna a množství barev.
Platbu lze provést hotově, kartou nebo QR kódem.
Online platby zajišťuje poskytovatel platební brány Comgate, a.s.
Při výběru této možnosti je zákazník přesměrován na zabezpečenou platební bránu, kde může zaplatit kartou (Visa, Mastercard) nebo prostřednictvím bankovních tlačítek (rychlý převod).
Více informací: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Podrobnosti o platbě kartou: https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
Informace o bankovních převodech: https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
Bezplatné storno je možné nejpozději 24 hodin předem – zákazník si může vybrat mezi:
vrácením rezervačního poplatku, nebo
přesunem rezervace na jiný volný termín.
Při zrušení rezervace méně než 24 hodin před konáním akce je storno poplatek ve výši 100 % zaplacené zálohy.
Pokud se zákazník nedostaví bez omluvy, rezervace propadá bez náhrady.
Platnost poukazu je 6 měsíců od data zakoupení.
Pokud jej zákazník nestihne využít, může si jej jednorázově prodloužit o 2 měsíce, pokud nás kontaktuje nejpozději v den skončení jeho platnosti.
Po uplynutí platnosti a bez předchozí domluvy je poukaz neplatný a propadá bez náhrady.
Pokud akci zruší provozovatel nebo dojde k jinému pochybení z jeho strany, má zákazník nárok na:
nový termín,
přiměřenou slevu,
nebo vrácení zaplacené zálohy.
Reklamace musí být podána e-mailem do 5 pracovních dnů od termínu akce.
Vyřizujeme ji do 14 dnů od obdržení.
Osobní údaje zákazníků (jméno, e-mail, telefon atd.) slouží výhradně pro účely rezervace, komunikace a marketingu (pouze se souhlasem).
S údaji nakládáme důvěrně, v souladu s nařízením GDPR.
Zákazník má právo požádat o přístup, opravu nebo výmaz svých údajů.
Odesláním rezervace zákazník souhlasí s těmito obchodními podmínkami.
Aktuální verze podmínek je vždy dostupná na www.obrazium.cz.
Právní vztahy se řídí zákony České republiky.
Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů (zejména GDPR).
Jméno a příjmení
Kontaktní údaje (e-mail, telefon)
Další údaje nezbytné pro rezervaci a realizaci služby
K potvrzení a správě rezervací
K informování o změnách termínů a dalších důležitých informacích
Pokud nám dáte souhlas, i k zasílání marketingových nabídek a novinek
Používáme technická a organizační opatření k zajištění bezpečnosti dat
Přístup k vašim údajům mají pouze oprávněné osoby
Právo na přístup k osobním údajům
Právo na opravu nepřesných údajů
Právo požádat o výmaz údajů (tzv. právo být zapomenut)
Právo odvolat souhlas se zpracováním údajů kdykoli
Kontakty pro správu údajů:
E-mail: info@obrazium.cz
Telefon: 773 467 219
Zákazník při rezervaci uhradí zálohovou částku, která závisí na zvolené službě.
Zbytek ceny se doplácí přímo na místě, a to hotově, kartou nebo QR kódem.
Online platby jsou zajišťovány přes platební bránu Comgate, a.s.
Zákazník může platit kartou (Visa, Mastercard) nebo prostřednictvím bankovních tlačítek své banky.
Více informací o platební bráně: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Po úspěšném dokončení rezervace obdrží zákazník na svůj e-mail automatické potvrzení rezervace.
Zákazník je povinen dostavit se na rezervovaný termín včas.
Při pozdním příchodu může být kurz zkrácen nebo nelze dokončit, protože následují další rezervace.
Pokud se zákazník nedostaví bez omluvy, záloha propadá bez náhrady.
Zákazník může zrušit rezervaci a požádat o vrácení zálohy nejpozději 24 hodin před termínem.
Při zrušení později než 24 hodin předem záloha propadá.
Služba je zákazníkovi poskytována osobně na místě v rámci rezervovaného termínu, v prostorách ateliéru Obrázium.
Za „předání služby“ se považuje samotné zahájení workshopu, během kterého zákazník obdrží veškeré vybavení a může začít tvořit.
Předem není potřeba nic zasílat ani připravovat – vše je zajištěno na místě.
Zákazník si může hotový obraz vyzvednout osobně na adrese ateliéru:
Kněžská 30/32, České Budějovice v určené dny.
Pokud si zákazník zvolí zaslání poštou, je nutné toto předem domluvit.
Náklady na poštovné hradí zákazník zvlášť a předem.